Школа №54 Херсон

    9-А клас

    класний керівник - Донець А.В.

    Якщо вам потрібно побачити завдання періоду 13.03.20 - 27.03.20 настисніть кнопку "наступна" в нижній частині сторінки, або оберіть відповідний період в меню праворуч. 

    Понеділок 6 квітня 2020

    Біологія – прочитати пар.55, стр.237 (деятельность (4б) + таблица (6б)).

    Історія – Проч.пар.23, 24

    https://www.youtube.com/watch?v=gVGsdBszL7w&list=PLv6ufBUWdRi3a99-jLH5Z5adiwYVv16jD&index=34

    https://www.youtube.com/watch?v=BIgnQHRPaKM&list=PLv6ufBUWdRi3a99-jLH5Z5adiwYVv16jD&index=35

    Алгебра – Повторити §3 (п.18-19). Переглянути відео за посиланнями:

    https://www.youtube.com/watch?v=8U1ygUKDA3Y

    https://www.youtube.com/watch?v=uDsyEEhBo_k

    https://www.youtube.com/watch?v=Ye1b-7DtQuo

    Розв’язати: № 18.8, 18.13, 18.29, 19.1, 19.3. Підготуватися до підсумкового тестування.

    Укр. Літ https://learningapps.org/2026708  (тест за біографією Шевченка)  пройти самостійно. Виконати контрольну роботу до 09.04.2020 на сайті classtime. Код для учнів   DV66G8  Не забути вказати прізвище виконавця

    Література (ІК)дочитать роман «Герой  нашого времени»

    Анг.мова – Долучайтесь  за посиланням https://classroom.google.com/c/NTM4NDUwNTY3MDNa Код w7223qj


    Вівторок 7 квітня 2020

    Інформатика (1 та 2 групи) Новая тема «Создание учебной среды»

    В учебнике читать стр. 237-246 и 247-256.

    Смотреть видео-урок по созданию гугл-форм (ссылка) и пройти тест  

    Создать гугл-форму (можете сделать опрос на любую тему или тест по любимому предмету) и открыть совместный доступ учителю Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

    Фізика  

    1.Повторити §28-35.Повторити «Алгоритм рішення задач на закони Ньютона»        

    2. Письмово задачі по алгоритму 22.3; 22.7; 22.20; 22.23; https://subject.com.ua/teaching/physics/9klas/23.html  

    3.Скласти 12 тестів в Google формах    

    4.Тест-онлайн   https://onlinetestpad.com/ua/testview/224244-9-klas-55-rukh-til-pid-dieyu-kilkokh-sil            Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    Геометрія –  Повторити §5 (п. 17-19). Розв’язати: № 17.3, 18.6, 18.7, 19.6. Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    Переглянути відео за посиланнями:

    https://www.youtube.com/watch?v=YCSSsuhfxak 

    https://www.youtube.com/watch?v=2jvouPV_Luc 

    https://www.youtube.com/watch?v=q4QP3mtNDWo 

    Географія – пар.36-38, дослідження с.207 письмово Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    Хімія – прочитати пар.36, впр.447 на стр.209

    Укр. Мова     Записати речення, поставити розділові знаки, записати: який зв'язок між частинами складного речення.

    Якось обернулася дівчина назад  щоб огледітися  навкруги  і страх обхопив її.

    Ялинка затремтіла від низу до вершечка  тому що  злякалася несподіваного лиха   і  кілька  зелених  глиць  упало  на  сніг.

    Чітко чути  в мерзлу землю дрібно б'ють копита коня який летить нам назустріч.

    Вивчити правила стор. 131-132, 136 https://www.youtube.com/watch?v=4PwMDo_yUVQ

    Вправа 200 (І письмово)  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    Іспанська

    1.     Гром – завдання в WhatsApp

    2.     Кушнаренко – p.90? граматика,  ej 5,6

    3.     Ігошева – завдання в гул класі Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

    Труд. навчання –  реферат або презентація «Музеї світу»  на пошту вчителя Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


    Якщо вам потрібно побачити завдання періоду 13.03.20 - 27.03.20 настисніть кнопку "наступна" в нижній частині сторінки, або оберіть відповідний період в меню праворуч. 

    © 2020 Херсонська спеціалізована школа І-ІІ ступенів №54 з поглибленим вивченням іспанської та інших іноземних мов