• 0001.png
  • 0003.png
  • baner.jpg
  • 0002.png
  • slider.jpg

Психологічна служба

Саме з актуальної проблеми сьогодення: насильство в дитячому середовищі, що отримало назву шкільне цькування, а у міждународній практиці - булінг, 25 березня 2019 року, в школі 54 проведено тренінгове заняття для вчителів "СТОП БУЛІНГ! (Профілактика булінгу в учнівському середовищі)". Метою заходу було ознайомлення педагогів з поняттям "булінг", його видами, проявами, наслідками; вироблення системи дій при виникненні булінгу у навчальному закладі, спільний пошук шляхів попередження насильства та булінгу в шкільних колективах, щодо створення безпечного середовища для всіх учасників освітнього процесу. Під час заходу були переглянуті відеороліки розкриваючі суть знущання та реакції на них оточуючих, використані ситуаційні вправи, які дали змогу визначити наслідки насильницької поведінки, розробили рекомендації та поради щодо профілактики булінга у школі.

У Херсонській спеціалізованій школі I-III ступенів № 54 з поглибленим вивченням іспанської та інших іноземних мов 05.12.18 відбувся семінар для класних керівників на тему:  «Орієнтири неблагополуччя дитини (оцінка ризику та алгоритм педагогічного втручання)». На семінарі психолог разом з класними керівниками розглянули види, ознаки та алгоритм дії з дітьми, які мають внутрішній дискомфорт, що може проявлятися як «соціально-психологічна дезадаптація» або «девіантна поведінка». Також розглянуто питання булінгу серед учнівської молоді, а саме: причини насилля у дитячих колективах, алгоритм протидії та профілактика булінгу у школі.

 

 

Нежелание учиться как психолого  - педагогическая проблема 

Проблема нежелания учиться, или другими словами - отсутствие познавательной мотивации. Достаточно распространенная проблема современной школы.  Некоторые дети,  не достигшие необходимой социальной зрелости,  могут проявлять нежелание учиться уже с первых дней пребывания в школе, но чаще возникает на переломном этапе-переходе с младшего в среднее  школьное звено. Наиболее ярко проявляется у учащихся 7-9 классах  У старшеклассников чаще встречается  избирательное отношение к определенным предметам: старательность при изучении предметов, которые школьники считают нужными в дальнейшей учебе и жизни и прохладное- при изучении «не нужных», по мнению учащихся, предметов.

Детальніше: Нежелание учиться